|
|
Towary zakupione w Xsonic.pl mogą posiadać gwarancje producenta lub gwarancje naszego sklepu. Świadczy o tym karta gwarancyjna wystawiona w dniu wysyłki towaru.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą Lub paragon) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane w instrukcji obsługi).
Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.
W przypadku wykrycia wady w sprzęcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją bardzo prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem, wskazanym w karcie gwarancyjnej. Jeżeli masz pewne wątpliwości lub pytania co do sprzętu, prosimy o skontaktowanie się z naszym działem serwisowym, korzystając z wygodnego formularza kontaktowego w zakładce - Kontakt.
Pozostałe warunki reklamacji:
1. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem (uwaga: prosimy nie mylić z zamówieniami wysyłanymi do Państwa za pobraniem). Aby Państwa reklamacja mogła zostać szybko rozpatrzona, prosimy:
- wypełnić poniższy Formularz reklamacji, podając w nim niezbędne informacje.
- towar odesłać na adres: (REKLAMACJA) Xsonic.pl, Mały Bukowiec 92, 83-224 Mały Bukowiec, w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
Towar prosimy zapakować w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające uszkodzeniu (towar uszkodzony podczas przesyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).
Formularz reklamacji plik do pobrania i odczytu za pomocą programu